Reagon më në fund drejtori kreativ i Belenciaga, pas fushatës së saj tronditëse

Drejtori kreativ i Balenciaga, Demna, kërkoi falje në Instagram të Premten në mëngjes për fushatën e diskutueshme të markës së tij që shfaq fëmijë të vegjël që mbajnë arushë pelushi të veshur me veshje BDSM, pas zemërimit të gjerë mbi reklamat tronditëse.

“Dua të kërkoj falje personalisht për zgjedhjen e gabuar artistike të konceptit për fushatën e dhuratave me fëmijët dhe marr përgjegjësinë time,” filloi postimin e tij stilisti, 41 vjeç.

“Ishte e papërshtatshme që fëmijët të promovonin objekte që nuk kishin të bënin me ta,” vazhdoi ai, duke shtuar se megjithëse dëshiron “të provokojë një mendim” në fushatat e tij, ai “Kurrë nuk do të kishte ndërmend ta bënte këtë me një gjë kaq të tmerrshme. subjekt si abuzim me fëmijët.”
“Më duhet të mësoj nga kjo, të dëgjoj dhe të angazhohem me organizatat për mbrojtjen e fëmijëve për të ditur se si mund të kontribuoj dhe ndihmoj në këtë temë të tmerrshme,” shtoi ai.

Të hënën, Balenciaga postoi një deklaratë duke kërkuar falje për fushatën si markë, por kjo shënon herën e parë që Demna – i cili së fundmi hoqi mbiemrin e tij, Gvasalia – ka folur personalisht për këtë çështje.

“Ne do të donim të adresonim polemikat që rrethojnë fushatat tona të fundit të reklamave,” thuhej në faljen e mëparshme të etiketës. “Ne dënojmë ashpër abuzimin e fëmijëve; nuk ishte asnjëherë qëllimi ynë për ta përfshirë atë në narrativën tonë. Dy fushatat e veçanta reklamuese në fjalë pasqyrojnë një sërë gabimesh të rënda për të cilat Balenciaga merr përgjegjësinë.”

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Më të lexuarat